2017年8月6日 星期日

海洋公園一日遊客

今日當一天遊客陪外國回來表弟去海洋公園玩呀.
而家超方便MTR直到.一出就見到人山人海.

十點先開門,9點半都已經大排長龍,排隊買票都排左20分鐘,而家入場費都幾貴,一個都$438.fast pass仲話再加250.

買完入場卷都仲要排隊入場,一入到去直沖去坐登山列車,去表弟期代機動遊戲.

一上到去為左陪舅父玩下。佢個仔極唔情源下陪玩。哈哈。


唔知係咪天雨關係有一二個遊戲係冇開。

係暫時仲冇咩人之際我陪佢玩左3次過山車。係大家都未食早餐。要去搵食先。

燒賣。炒麵。雞飯。貴夾唔好食。肚餓下。相都冇影情況下好快掃哂

是日陰天有雨。但都汗流滿面。要入一入去嘆下冷氣。途中有睇下魚魚。


海盜船玩左3次。係因為頂唔順上國內小朋友打尖同尖叫聲。為有去另一到玩。(我都唔明。二個人排隊6個人玩。但其實都冇咩人。需要打尖咩。國內小朋友一個人頂住比佢地所有同行人入去坐。唉。咩玩法。)


佢地些尖叫聲係我叫頂唔順。我明白玩先叫。但佢地超高分貝尖叫聲。實在難頂。



年紀大啦。玩完lee個落黎腳步浮浮。

再玩左n次過山車。

經過見到剛剛開show就走入去睇。同之前差好遠。時間好似短左。節目冇甘豐富。
但係一場黎到都值得睇下
企鵝係我次次去必睇。一來佢地超可愛。二來入面溫度超舒服。
時間都差不多。玩多幾個game我地就落返山。
睇下show
睇下魚

表弟只對機動遊戲有興趣。其他都只為嘆冷氣。

6點到就離開海洋公園去食飯

好耐冇寫blog.好多野好容易唔記得。為有迫自己寫blog紀錄一下。












5 則留言:

  1. 你好。冇左yahoo blog就失去左聯絡。
    我同表姐都好掛住你整鳳梨卷。記唔記得我地呢。哈哈

    回覆刪除